Reklamace a vrácení zboží

Snažíme se, abychom vždy maximálně uspokojily všechny požadavky zákazníků.

Dostal se k Vám poškozený balíček nebo jste poškození způsobené přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro Vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se reklamace co nejrychleji vyřešila. V případě, že Vám bylo doručeno zboží, které neodpovídá Vašim představám, máte dle zákonných podmínek právo zboží vrátit.


Reklamace

Zboží vždy odesíláme v bezvadném stavu. I když děláme vše pro to, aby se k Vám zásilka dostala bezpečně, může se stát, že se i přes pečlivé zabalení zásilky zboží poškodí při neopatrné manipulaci v průběhu dopravy.
Zásilku a její obsah pečlivě zkontrolujte ihned po převzetí od dopravce nebo ve výdejním místě. Doporučujeme balíček na místě otevřít a zkontrolovat zboží. Pokud je poškozené, sepište na místě nebo s dopravcem zápis o škodě. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte také právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás ihned kontaktujte e-mailem na adresu info@fleurdeco.cz. V detailním popisu poškození uveďte mimo jiné číslo objednávky a přiložte fotodokumentaci vady a návrh na řešení.
Je velice důležité zapsat případné nedostatky do přepravního listu dopravce a zásilku převzít s výhradou.

 

Návod při reklamaci zboří při přepravě přes DPD

Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.
- V případě, že vám kurýr přivezl zjevně poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout.
- Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný přepravní společností a připojený k zásilce) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení obsahu zásilky.

Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.
- pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 7 pracovních dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace nebo kontaktuje přímo přepravce, pro vyřízení  reklamace.

 

Návod pro reklamaci zboží při přepravě přes Zásilkovnu

Máte-li při převzetí zboží pocit, že by obsah zásilky by mohl být poškozený, rozbalte zásilku přímo na výdejním místě a reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud poškozené zboží objevíte až doma po otevření zásilky, informujte nás o této skutečnosti do dvou dnů od doručení e-mailem na adresu info@fleurdeco.cz s přiloženou kompletní fotodokumentaci a domluvíme se na dalším postupu. Pozdní reklamace nebude Zásilkovnou akceptována. Zjevně poškozenou zásilku nemusíte na výdejním místě převzít.
 
Nebyla-li zásilka doručena na výdejní místo ani do 10dnů ode dne jejího podání, je nutné nás o této skutečnosti neprodleně informovat do 2 dnů ode dne vypršení této 10-denní lhůty e-mailem na adresu info@fleurdeco.cz, abychom tuto reklamaci mohli úspěšně řešit. Pozdní reklamace nebude Zásilkovnou akceptována.
 

 

Návod pro reklamaci zboží na paletě v systému FOFR

 

 

 

Vrácení zboží

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí objednávky. O požadavku na vrácení zboží nás prosím informujte nejprve emailem na adrese info@fleurdeco.cz nebo prostřednictvím formuláře "Napište nám".

 
Zboží, které nám zasíláte v rámci reklamace nebo vrácení zboží, pečlivě a bezpečně zabalte a odešlete na vlastní náklady na adresu: Fleurs&Décoration, Údolní 29, 602 00 Brno. Zasílané zboží společně s dárečkem (pokud jste jej obdrželi) vracejte pokud možno v originálním balení. Při odesílání zboží zpět vyplňte připravený formulář (ke stažení zde) a ten pak přiložte k vracenému zboží.

Jakmile k nám zboží dorazí na výše uvedenou adresu, budeme vás informovat o dalším postupu. Peníze za vrácené zboží odešleme do 14 dní od doručení zásilky zpět na číslo účtu uvedené v formuláři, který jste zaslali zpět se zbožím.

Upozorňujeme, že pokud byl nákup proveden na firmu, není možné uplatnit práva spotřebitele a nejsme povinni zboží přijmout. Jako kompenzaci za vrácené zboží tedy nevracíme finanční prostředky, ale vystavujeme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který je možné uplatnit do příští objednávky.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb bude reklamace vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud není dohodnuto jinak. Pokud není uvedeno jinak. Upozorňujeme, že v souladu s obchodními podmínkami nemůže kupující odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz