Reklamace a vrácení zboží
Snažíme se, abychom vždy maximálně uspokojily všechny požadavky zákazníků.
Dostal se k Vám poškozený balíček nebo jste poškození způsobené přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro Vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se reklamace co nejrychleji vyřešila. V případě, že Vám bylo doručeno zboží, které neodpovídá Vašim představám, máte dle zákonných podmínek právo zboží vrátit.
Reklamace
Zboží vždy odesíláme v bezvadném stavu. I když děláme vše pro to, aby se k Vám zásilka dostala bezpečně, může se stát, že se i přes pečlivé zabalení zásilky zboží poškodí při neopatrné manipulaci v průběhu dopravy.
Zásilku a její obsah pečlivě zkontrolujte ihned po převzetí od dopravce nebo ve výdejním místě. Doporučujeme balíček na místě otevřít a zkontrolovat zboží. Pokud je poškozené, sepište na místě nebo s dopravcem zápis o škodě. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte také právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás ihned kontaktujte e-mailem na adresu info@fleurdeco.cz. V detailním popisu poškození uveďte mimo jiné číslo objednávky a přiložte fotodokumentaci vady a návrh na řešení.
Je velice důležité zapsat případné nedostatky do přepravního listu dopravce a zásilku převzít s výhradou.
Návod při reklamaci zboří při přepravě přes DPD
Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.
- V případě, že vám kurýr přivezl zjevně poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout.
- Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný přepravní společností a připojený k zásilce) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení obsahu zásilky.
Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.
- pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 7 pracovních dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace nebo kontaktuje přímo přepravce, pro vyřízení reklamace.
Návod pro reklamaci zboží při přepravě přes Zásilkovnu
Návod pro reklamaci zboží na paletě v systému FOFR
Vrácení zboží
Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí objednávky. O požadavku na vrácení zboží nás prosím informujte nejprve emailem na adrese info@fleurdeco.cz nebo prostřednictvím formuláře "Napište nám".
Zboží, které nám zasíláte v rámci reklamace nebo vrácení zboží, pečlivě a bezpečně zabalte a odešlete na vlastní náklady na adresu: Fleurs&Décoration, Údolní 29, 602 00 Brno. Zasílané zboží společně s dárečkem (pokud jste jej obdrželi) vracejte pokud možno v originálním balení. Při odesílání zboží zpět vyplňte připravený formulář (ke stažení zde) a ten pak přiložte k vracenému zboží.
Jakmile k nám zboží dorazí na výše uvedenou adresu, budeme vás informovat o dalším postupu. Peníze za vrácené zboží odešleme do 14 dní od doručení zásilky zpět na číslo účtu uvedené v formuláři, který jste zaslali zpět se zbožím.
Upozorňujeme, že pokud byl nákup proveden na firmu, není možné uplatnit práva spotřebitele a nejsme povinni zboží přijmout. Jako kompenzaci za vrácené zboží tedy nevracíme finanční prostředky, ale vystavujeme slevový kód v hodnotě vráceného zboží, který je možné uplatnit do příští objednávky.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dle § 19 zákona č. 634/1992 Sb bude reklamace vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud není dohodnuto jinak. Pokud není uvedeno jinak. Upozorňujeme, že v souladu s obchodními podmínkami nemůže kupující odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího.